مقدمه یی بر فتوشاپ
نوشته شده توسط : علی

چرا باید از فتوشاپ استفاده کنیم؟

ما می دانیم که این نرم افزار ویرایش تصویر شایع تر است اما می توانیم از آن برای مقاصد دیگری استفاده کنیم که می توانید برای اهداف تجاری خود آرم ها را در این نرم افزار طراحی کنید. همچنین می توانید با کمک ویژگی جدول زمانی این نرم افزار ، گرافیکی متحرک ایجاد کنید. با شروع کار با این نرم افزار متوجه می شوید که این یک نرم افزار چند منظوره است که از طرق مختلف در طراحی و ویرایش گرافیک به شما کمک می کند.

بگذارید اکنون نگاهی دقیق به ابزارهای نرم افزار فتوشاپ بیندازیم تا بتوانیم بهتر آن را درک کنیم:


ابزارهای نرم افزار فتوشاپ

در این نرم افزار انواع مختلفی از ابزارهای مفید وجود دارد که به ویرایش گرافیک های شطرنجی ما کمک می کند. این ابزارها عبارتند از ابزار Move و Selection (برای جابجایی شی و انتخاب در تصویر) ، ابزار Crop & slice (برای برش هر بخش خاص از تصویر انتخاب شده) ، ابزار اندازه گیری ، ابزار روتوش و نقاشی (مورد استفاده برای تعادل رنگ آمیزی تصویر و ابعاد دیگر) ، ابزار ترسیم و نوع (استفاده شده در ساخت شکل و تایپ متن) ، ابزار ناوبری (مورد استفاده برای مکان یابی بخش خاص از صفحه نمایش کار) و موارد دیگر.

در این مبحث می توان مقدمه ای از فتوشاپ را مطالعه کنید. فتوشاپ یک ویرایشگر گرافیکی است که بطور خلاصه می تواند از طریق سیستم عامل مک و ویندوز استفاده کند و منتشر شود. فتوشاپ در اصل ویرایشگر تصویر موجودی بر شطرنجی است که می توان آنرا ویرایش کرد و تصاویر را شادنجی را در صورت لایه نگاری و همچنین با استفاده از خدمات ماسکینگ ، چاپ آلفا ، برنامه های مختلف طراحی تصویر ، چرخش سیستم سیال ، انواع مختلفی از اسکریپت ها و سایر مواردی که در اختیار ماست قرار داده است. اجازه امکان

ابتدایی ترین نسخه فتوشاپ در سال 1988 بدست آوردن. از توماس و جان نول ساخته شده است. از آن زمان ، این برنامه قدرتمند با ابزارها و دستورالعمل پیشرفته تر و قدرت تنظیم و به روزرسانی است. جدیدترین نسخه فتوشاپ CC که حاکی از مارک Adobe Creative Cloud است. با استفاده از نرم افزار Adobe Bridge ، Adobe Fireworks ، Adobe Camera Raw و همچنین سایر موارد دیگر ، با استفاده از نرم افزار Adobe Bridge ، Adobe Bridge ، Adobe Bridge

فتوشاپ و مشخص شده دیگر از نرم افزارهای مرتبط با آن ، به عنوان جمعه با نام خانواده Photoshop ارائه می شود. این خانواده متشکل از عناصر فتوشاپ ، فتوشاپ لایت روم ، فتوشاپ اکسپرس ، فتوشاپ فیکس و سایر نرم افزارها است.




:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: